2016. május 2.

Folytatás júniusban

2 megjegyzés:

  1. Szia!! Először a megtörhetetlen rohadék című blogodat olvastam el. Egyszerűen imádtam.. Aztán rátaláltam erre a blogra: szinte az egész napom olvasással telt, hála Neked. Imádom ezt a történetet, tetszik,hogy ilyen részletesen leírod a szereplők érzelmeit, és nagyszerűen vezeted bele a bonyodalmakat ami szintén a homályos titkokhoz vezet. Nem tudok mit írni ide, hisz ez egy nagyszerű blog amit folytatnod kell!!! Június vége felé közeledünk, remélem lesz időd megajándékozni minket egy újabb résszel!! Kíváncsi leszek mi lesz Harryékkel, de félek hogy eközben Harry apjával fog történni valami ami miatt ő fog összezuhanni. Remélem érthetően írtam :) További kellemes nyáriszünetet, de azért siess!!! <3 :D
    Új olvasód: Adri *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira, de annyira köszönöm neked, csodálatos vagy! Bár kicsit júliusba csúsztunk át, az új részt kitettem, remélem tetszeni fog! Minden kiderül hamarosan, már nem sok van hátra! Még egyszer köszönöm!<3

      Neked is további kellemes szünetet kívánok, óriási ölelés,

      Essie xoxo

      Törlés